sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Heipä hei !


 
Joo moi : ) tänää on ollu ihanan kesänen ilma ja oon ollu paljon ulkona : ) Ja sit olin mun kaveril eilen yöt ja käytiin eilen kattomas titanic se kesti 3h ja 15 min : ) se on mun mielestä tosi hyvä elokuva mut se on kauheen surullinen : (( Joo mut kuitenkin .. : D Tänään kävin kans kapel jajajaja ostin kapelt semmosen pinkin pitkähihasen paidan ja pari  Roope-Setää. = D
Joo tää nyt on lyhyt postaus mut kuitenki c( :
Meil on koulus semmonen nuori suomi liikuntaseikkailu ja siihen kerätään niiku rastei 10min = 1 rasti ja 20min = 2 rastii ja niin edespäin.. Joo se kuulostaa helpolt mut se on aika ärsyttävää ku 3tuntiiki on vaa 18 rastii.. -mut sentää välkist ja semmosist saa rastei ja kaikkii varmaa kinosti mut ihan sama : D joo nii siis tää on mun uus blogi ku "kyllästyin" Siihen varmaa mut ei tääkää blogi varmaa kerää paljo lukioit ja sillee : D Sen toisen blogin linkki on tässä. jos jotakuta kiinnostaa vaik tätä ei ny varmaa lue ketään = D



Mut heipä hei! : 3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti